انجام 263 ماموریت امدادی اورژانس قم در طول 24 ساعت
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد
انجام 263 ماموریت امدادی اورژانس قم در طول 24 ساعت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در طول 24 ساعت گذشته 263 ماموریت امدادی در سطح استان قم انجام شده است.

خبرگزاری فارس: انجام 263 ماموریت امدادی اورژانس قم در طول 24 ساعت

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمد جواد باقری با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته بیش از هزار تماس مردمی با مرکز اورژانس 115 برقرار شده است اظهار کرد: این تماس‌ها منجر به انجام 263 ماموریت امداد و نجات در سطح استان قم و توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان شده است.

وی در ادامه با اشاره به مراجعه بیش از 140 نفر از مسافران به ایستگاه‌های سلامت این مرکز عنوان کرد: تعداد مصدومان و بیماران عملیات‌های امدادی اورژانس 115، در طول 24 ساعت گذشته 285 نفر بوده است که از این تعداد 72 نفر مربوط به حوادث و سوانح رانندگی استان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته شاهد 30 تصادف شهری و 13 تصادف جاده‌ای بوده‌ایم اعلام کرد: اورژانس 115 استان قم نسبت به درمان سرپایی 11 مصدوم تصادفات شهری و شش مصدوم سوانح جاده‌ای اقدام کرده است، همچنین این مرکز 29 نفر از مصدومان شهری و 26 نفر از مصدومان تصادفات جاده‌ای را به مراکز درمانی استان قم انتقال داده‌ است.

وی در ادامه با اشاره به تلفات سوانح رانندگی محورهای مواصلاتی استان گفت: تلفات فوتی استان خوشبختانه کم است و تاکنون متاسفانه سه نفر از هم‌وطنان در اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: